CZĘSTE PYTANIA

Czy mogę otrzymać fakturę VAT ?

Tam, w naszym sklepie na zakupione produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W trakcie składania zamówienia w formularzu podaj dane do faktury.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie można zmienić tej daty.

Jak zmienić moje zamówienie ?

Zamówienie można modyfikować do momentu skompletowania jego zawartości. Po złożeniu zamówienia samodzielna modyfikacja jest niemożliwa. W tym celu należy jak najszybciej skontaktować się pod numerem telefonu:
+ 48 603 093 196.

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować ?

Po złożeniu zamówienia samodzielne jego anulowanie jest niemożliwe.  W tym celu jak najszybciej skontaktuj się pod numerem telefonu: +48 603 093 196.

Czy zakupione produkty posiadają gwarancję ?

Produkty dostępne w naszym sklepie objęte są gwarancją producenta, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji dostępne są na stronach internetowych producenta.

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz ?

Przy odbiorze przesyłki sprawdź czy nie uległa ona uszkodzeniu w transporcie. Jeśli opakowanie posiada widoczne opakowania zewnętrzne, prosimy o odmówienie przyjęcia przesyłki oraz o skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 603 093 196.

Czy mogę zwrócić zakupiony towar ?

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Towar ten nie może nosić śladów używania, nie może być zniszczony ani uszkodzony, musi znajdować się  w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.